Indkøbskurv
0

0,00 DKK

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

  • Levering 3-5 hverdage
  • Fri levering med GLS ved køb over 299,-

Handelsbetingelser

www.BabySam.dk ejes og drives af BabySam A/S, CVR nr: 31370450, Nyholms Alle 3, 1 - 2610 Rødovre - Tlf. 7011 3010, BabySam@BabySam.dk.

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.BabySam.dk til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt.

 

Bestilling og betaling

www.BabySam.dk er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor næsten altid handle. Det kan dog ske, at vi lukker butikken grundet vedligeholdelse. Du kan kun foretage køb, når butikken er åben og tilgængelig.

For at handle på www.BabySam.dk skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i ”indkøbskurven”.  Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne.

Eventuelle ekstra betalinger for fx fragt og betalingskortgebyrer vil først blive udregnet, umiddelbart inden du er klar til betale.

Når du er klar til at bestille, klikker du på "Indkøbskurv", hvor du indtaster dine personlige oplysninger, vælger betalingsform og leveringsform.

Du kan ændre indhold i indkøbskurven helt frem til, du bekræfter dit køb ved at trykke på knappen ”Bestil og betal”. Herefter går din ordre videre til www.BabySam.dk.

Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en ordrebekræftelse for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.

 

Du har følgende betalingsmuligheder på BabySam.dk:

     ViaBill delbetaling

  • Dankort
  • eDankort
  • Visa
  • Mastercard
  • JCB
  • Maestro
  • MobilePay

Der er ikke gebyr ved betaling med ovenstående kort på BabySam.dk

 

Det er ikke muligt at betale med gavekort på webshoppen. Gavekort kan kun benyttes i vores butikker.

 

 

Returret

Når du handler på www.BabySam.dk har du altid 365 dages fuld returret fra den dag, du har modtaget varen. Dog kræves det, at varen er ubrugt og sendes retur i samme stand som ved modtagelsen og med de originale labels/mærker.

Alle varer købt på www.BabySam.dk kan returneres og byttes i alle BabySam-butikker.

Refusion sker til det betalingskort, som ordren er gennemført med. Bemærk, at der kan gå nogle dage, inden du kan se pengene på din konto.

 

Fortrydelsesret

Du har ret til at træde tilbage fra din købsaftale uden begrundelse inden for 14 dage.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis, eller en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller parti.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele os om din beslutning om at fortryde dit køb i en utvetydig erklæring (f.eks. ved postbesørget brev, fax eller e-mail). Du kan benytte standard fortrydelsesformularen, men det er ikke obligatorisk.

Det er ikke nok blot at returnere varen, undlade at hente den på posthuset, eller undlade at tage imod pakken.

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Det er dig som forbruger, der skal bevise, at du har gjort brug af din fortrydelsesret, inden fortrydelsesfristen udløber. Hvis du sender et almindeligt brev, kan du sikre dig bevis for afsendelse ved at få en kvittering på posthuset. Sender du en e-mail, skal du gemme en kopi af mailen. Hvis du vil være på den sikre side, kan du bede os om at kvittere på modtagelsen af e-mailen.

På nogle varer er der ikke fortrydelsesret, eller man kan miste sin fortrydelsesret.  Vi giver besked i ordrebekræftelsen, hvis der er varer, hvor fortrydelsesretten ikke gælder, fx på grund af varens art, eller hvor du kan fortabe din fortrydelsesret ved at bryde plomberinger.

 

Returnering           

Hvis du vil returnere varerne, skal de tilbageleveres til:

BabySam webshop

Hovedgaden 9-13

7752 Snedsted

 

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder. 

Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

 

Dokumentation for dit køb

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.

 

Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.  Ved delvis fortrydelse tilbagebetales eventuelle leveringsomkostninger ikke.

BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

  • du reelt har taget varen i brug,
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
  • du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm.

 

Reklamation

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til shop@babysam.dk eller telefonisk på + 70 11 30 10.

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Varen skal sendes til:

BabySam webshop

Hovedgaden 9-13

7752 Snedsted

 

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkosninger samt evt. track and trace nummer.

 

Hvis du vil klage over dit køb

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til (indsæt kontaktinformation for relevant person/enhed i webshoppen). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til (indsæt rette klagenævn for din webshop, eksempelvis Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk .) Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr

 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, uden omdeling eller lignende.

Vent venligst ...