I BabySam har vi to års reklamationsret.​​​​​​​ Er din vare defekt og har du behov for reparation, ønsker vi at behandlingstiden forekommer så hurtig og gnidlingsløst som overhovedet muligt. For at dette kan ske, har vi behov for nogle generelle informationer, som letter arbejdet, når vi skal behandle reklamationen.


Du er altid velkommen til at tage kontakt til din lokale BabySam butik, så de kan vurdere om fejlen kan udbedres, eller om der skal ombyttes til en ny vare. Du finder vores butikker her.
Ønsker du at oprette en reklamationssag online, kan dette gøres uanset om varen er købt på babysam.dk eller i en af vores butikker.


Hvis din kvittering for varen er tilknyttet din medlemsprofil, kan du logge ind og finde den under "mine ordre", hvor du kan oprette reklamationen.

Det gør du ved at logge ind, vælge "mine ordre" og klikke på "vis detaljer" på den ordre hvor varen er tilknyttet. Herefter kan du oprettet en reklamationssag på varen, og de nødvendige informationer overføres automatisk til reklamationssagen.


Er kvitteringen ikke tilnkyttet din medlemsprofil, har du følgende muligheder for at oprettet en reklamationssag:

  • Er varen købt på babysam.dk, skal du starte med at oplyse den mail og det ordrenummer der er tilknyttet ordren. ​​​​​​​
  • Er varen købt i butik, skal du have et billede af kvitteringen for varen, og selve varen samt fejlen derpå.

​​​​​​​​​​​​​​

Du opretter en reklamationssag ved at klikke her.



Tak for din hjælp!